ESPECTACLE INFANTIL: 'La maleta de l'Agustí'
La companyia igualadina Farrés brothers porta a Solsona el seu darrer espectacle de titelles, amb què la regidoria de Cultura tanca el Cicle d'Espectacles Infantils de la temporada
| Quan |
06/02/2011 de 06:00 pm a 08:00 pm |
|---|---|
| On | Teatre Comarcal |
| Afegeix aquest esdeveniment a la teva agenda personal | |
|
|
|
El dia que compleix 10 anys, l'André s'atreveix a pujar a les golfes de casa i hi descobreix una maleta plena d'enigmes. L'André és el protagonista del muntatge de titelles La maleta de l'Agustí, obra dels igualadins Farrés brothers i cia inspirada en un fragment de la vida del fotoperiodista Agustí Centelles (1909-1985). La maleta, plena de negatius de la Guerra Civil, va estar estar amagada durant més de trenta anys a la casa d'uns amics del fotògraf a Carcassona. És allà on es desenvolupa l'argument de l'espectacle.
Aquest número va dirigit a un públic familiar, recomanat a partir dels 5 anys. Amb aquesta proposta es tanca el Cicle d'Espectacles Infantils de la temporada a Solsona, organitzat per la regidoria de Cultura de l'Ajuntament i subvencionat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya a través del programa Cultura en Gira.
El preu de l'entrada és de 6 euros i es pot adquirir només a taquilla.


