-
EXPOSICIÓ: "Instruments de l'ànima. Matèria i esperit a la Catalunya medieval", al Museu de Solsona
-
El Museu de Solsona presenta una exposició coproduïda conjuntament amb el MEV, Museu d'Art Medieval, el Museu de Lleida i el Museu d'Art de Girona que convida a descobrir la dimensió espiritual de l'art medieval català a través dels objectes que feien de pont entre el món terrenal i el diví. S'inaugura el 2 de juliol i es podrà visitar fins al 4 d'octubre.
Ubicat a
La Ciutat
/
Esdeveniments
-
SESSIÓ DE RONDALLAIRE: 'Històries de convivència', a càrrec de Roser Serra
-
Roser Serra explicarà contes que parlen de la convivència en la segona sessió del programa 'Freqüència de barri', el 10 de juliol a la pista poliesportiva de la Cissa.
Ubicat a
La Ciutat
/
Esdeveniments
-
EXPOSICIÓ: "La màgia et brolla des de dins", de Nina da Lua
-
Nina da Lua porta a L'Artesana una exposició de textos, flors premsades i fotografies de natura inspirada en el llibre 'Magha'. Es pot visitar fins al 30 d’agost.
Ubicat a
La Ciutat
/
Esdeveniments
-
MÚSICA: 'Berlín, París, Solsona', amb l'Orquestra Jezz Club
-
L'Orquestra Jezz Club estrena el seu darrer espectacle, una producció pròpia basada en peces i arranjaments de temes de la música popular europea al voltant de la Segona Guerra Mundial.
Ubicat a
La Ciutat
/
Esdeveniments