35È CICLE DE PROJECCIONS: 'Obrint camí. Kangtega 84'
El documental Obrint camí. Kangtega 84, de Miquel Pérez, narra la primera expedició íntegrament femenina de Catalunya i Europa a l'Himàlaia, del 1984. És la proposta del Centre Excursionista per a la segona sessió del seu 35è Cicle de projeccions, el 15 de novembre.
Meri Puig, Mònica Verge, M. Carme Magdalena, Piti Capella, Carme Melis i Lídia Riera feien el cim del Kangtega (6.782 m) el 15 de maig d'aquell any (la primera ascensió a aquella muntanya datava del 1963) i obrien camí en un esport dominat pels homes fins aquell moment.
La majoria de projeccions del cicle, setmanalment durant el novembre, són en dissabte a les 20 h i l'entrada és gratuïta. Hi col·laboren l'Ajuntament de Solsona i la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya.
| Quan |
15/11/2025 de a |
|---|---|
| On | Teatre comarcal (c. del Vall Fred, 20) |
| Nom de contacte | cexsolsones@gmail.com |