EXPOSICIÓ: Pintures i fotografies de la Festa Major de Solsona
La Biblioteca Carles Morató exposa les 25 fotografies i les 17 pintures presentades als concursos de la Festa Major d'enguany.
La Biblioteca Carles Morató exposa les 25 fotografies i les 17 pintures presentades als concursos de la Festa Major d'enguany.
La narradora Íngrid Domingo comparteix amb el públic solsoní el seu món de contes per escoltar i badar. Serà en l'acte de cloenda de la cinquena edició del concurs de lectura "Bibliotrivial".
El Centre d'Estudis Lacetans organitza una xerrada sobre el patrimoni local en recordança dels 25 anys de l'enderroc de l'edifici dels Escolapis. Serà el divendres 29 de setembre a les 19 h al Consell Comarcal.
El darrer divendres de setembre comença una nova temporada del Cicle Gaudí de cinema català amb una coproducció entre el País Basc i Catalunya, '20.000 especies de abejas', d'Estibaliz Urresola.
La programació, adreçada als infants de primària, inclou un espectacle, tallers, jocs, contacontes i un concurs entre el dissabte al vespre i diummenge al migdia.
El Grup de Natura del Solsonès proposa una sortida a Llobera aquest diumenge en el marc del 14è Dia dels ratolins per conèixer la comunitat de micromamífers com ratolins de bosc, musaranyes i talpons.
La delegació solsonina de l'Assemblea Nacional Catalana organitza un acte per mantenir viva la flama del referèndum del Primer d'Octubre coincidint amb el sisè aniversari de la convocatòria.
El casal cívic i comunitari Xavier Jounou acull setmanalment les tardes de ball que organitza el Consell de la Gent Gran.
El president Quim Torra pronuncia a Solsona la conferència inaugural del curs de l'Aula d'Extensió Universitària, oberta a tothom, per parlar de lliçons de la pandèmia. Serà el dijous 5 d'octubre a les 18 h al teatre comarcal.
Es programen cinc espectacles i tallers per a diferents públics entre els dies 6 i 8 d’octubre