Concentració per l'educació
Professionals de l'educació de la comarca s'han constituït com a Assemblea de Docents del Solsonès per reivindicar millores laborals i salarials i dignificar el sector. Una de les seves primeres accions és la convocatòria d'una concentració per l'educació, el dimecres 3 de juny a les 17.30 h a la plaça del Camp, coincidint amb una nova jornada de vaga.
L'objectiu dels docents del Solsonès és aconseguir unes condicions laborals dignes per donar a l'alumnat una educació de qualitat real i reclamen "una negociació real" del Departament d'Educació amb els sindicats per aconseguir més recursos, reduir les ràtios, millorar l'atenció a la diversitat, assumir menys burocràcia i tenir un sou digne. D'aquí que traslladin les protestes tant als centres educatius com al carrer.
Aquesta assemblea denuncia la precarització i la sobrecàrrega del sistema educatiu i la manca de reconeixement de molts professionals. Assenyala que no es tracta d'una reivindicació puntual, sinó d'unes mancances estructurals molt greus que han fet col·lapsar el sistema. Per això fa una crida a defensar l'educació per protegir el futur de tothom.
| Quan |
03/06/2026 de a |
|---|---|
| On | Plaça del Camp |
| Nom de contacte | assembleadocentssolsones@gmail.com |