Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / CONFERÈNCIA: "La cadira buida. Com afrontar Nadal en dol"

CONFERÈNCIA: "La cadira buida. Com afrontar Nadal en dol"

El Servei de suport al dol de Ponent ofereix una conferència sobre el dol durant les festes de Nadal en un acte que inclou un memorial als éssers estimats.

Les festes són difícils de viure sense les persones estimades. "La cadira buida. Com afrontar Nadal en dol" és el títol de la conferència que imparteix a Solsona el Servei de suport al dol de Ponent en un acte coorganitzat pel Servei d'Acompanyament al Dol de la ciutat. L'acte oferirà recomanacions i testimoniatges i un memorial als éssers estimats. 

Es demana al públic que acudeixi a l'auditori de la Sala Polivalent 15 minuts abans de començar per al registre d'assistents.

Quan 22/12/2020
de a
On auditori de la Sala Polivalent (c. d'Antoni Gaudí, 2)
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal
arxivat sota: Serveis Funeraris

Banners