Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / Converses vermut sobre el treball femení al món rural

Converses vermut sobre el treball femení al món rural

Amb motiu del Primer de Maig, el cicle Enfila't, promogut per la cooperativa L'Arada Creativitat Social, proposa dues converses vermut sobre el treball femení al món rural des de la perspectiva de classe els dissabtes 29 d'abril i el 6 de maig.

Coincidint amb el Primer de Maig, el cicle Enfila't, dins el pla de desenvolupament comunitari Actua, programa dues converses vermut, dos dissabtes consecutius a les 12 h a la plaça de Sant Pere, per parlar sobre treball, gènere i classe al món rural sota el títol "En mans de dones". 

El dia 29 Isabel Salamaña, geògrafa i investigadora en geografia i gènere, se centrarà en la triple invisibilitat de les dones treballadores a les masies i a l'entorn rural i les lluites pendents. Maria Barcons, doctora en Dret i investigadora en l'àmbit de drets, polítiques públiques i gènere, el 6 de maig parlarà sobre l'àmbit de les cures, la precarietat laboral que hi predomina, el gènere i la racialització, així com les lluites també pendents. 

Enfila't és un cicle organitzat per la cooperativa L'Arada Creativitat Social amb la col·laboració de diverses entitats i institucions. Les converses vermut tenen la participació del Casal Popular La Fura. Es demana confirmació d'assistència per correu-e a o per telèfon al 672491223.    

Quan a
On plaça de Sant Pere
Nom de contacte
Telèfon de contacte 672491223
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners