Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / PRESENTACIÓ DE LLIBRE: 'No prendràs el nom de Déu en va'

PRESENTACIÓ DE LLIBRE: 'No prendràs el nom de Déu en va'

L'editor de Fragmenta i autor del llibre 'No prendràs el nom de Déu en va', Ignasi Moreta, presenta al Museu de Solsona el seu assaig i la sèrie "Deu manaments" del qual forma part. L'acompanyen l'escriptora Anna Punsoda i el filòsof Víctor Pérez.

Ignasi Moreta (Barcelona, 1980) analitza a No prendràs el nom de Déu en va (Fragmenta, 2023) com el segon manament fa d'antídot contra l'extremisme religiós i adverteix dels perills inherents a la religió. Doctor en humanitats, professor de literatura catalana a la Universitat Pompeu Fabra i editor de Fragmenta, l'autor qüestiona en aquesta obra la legitimitat d'atribuir a Déu textos, voluntats o doctrines. El presenta el 12 d'abril al Museu de Solsona juntament amb Anna Punsoda, escriptora i directora de la sèrie "Deu manaments", i el filòsof Víctor Pérez.

En aquest mateix acte, que té la col·laboració de la Biblioteca Carles Morató i el Museu, es presentarà també la nova sèrie d'assaig de Fragmenta que convida els lectors a reflexionar al voltant de les grans lleis morals de les religions amb un enfocament transversal i lluny del confessionalisme. Els filòsofs Bernat Dedéu i Jordi Graupera, la historiadora de l'art Maria Garganté, la jurista Carla Vall i el periodista i activista David Fernàndez són alguns dels autors que aplega la sèrie. 

Quan 12/04/2024
de a
On Museu de Solsona (pl. de Palau, 1)
Nom de contacte
Telèfon de contacte 973483839
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners