Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / PROJECCIÓ: Visibilització del lesbianisme a través del cinema

PROJECCIÓ: Visibilització del lesbianisme a través del cinema

Solsona s'adhereix al cicle "Visibilització del lesbianisme a través del cinema" amb la projecció del film 'Sangre en los labios', de Rose Glass, el divendres 20 de juny a les 21 h al Cine París.

Els drets de les persones passen pel respecte a totes les formes possibles de viure la pròpia sexualitat. Però potser encara ens cal parlar-ne amb més llibertat i naturalitat, i el setè art n’és un bon canal. Solsona s’adhereix el divendres 20 de juny al cicle “Visibilització del lesbianisme a través del cinema”, promogut per la Generalitat de Catalunya a les comarques centrals amb els millors films lèsbics recents i d’entrada lliure.

Aquesta iniciativa, coordinada pel Clam, Festival internacional de cinema social de Catalunya, consisteix en la projecció d’una pel·lícula i un debat posterior. A la sala solsonina es podrà veure Sangre en los labios (2024), un thriller romàtic de comèdia negra dirigit per Rose Glass (Saint Maud). La Lou (Kristen Stewart), directora en solitari d’un gimnàs, s’enamora apassionadament de Jackie (Katy O’Brian), una ambiciosa culturista que persegueix el somni americà. Però el seu amor desfermarà la violència. El col·loqui posterior serà conduït per la periodista Anna Pujol.

Aquesta proposta és acollida a Solsona per l’Associació d’Amigues i Amics del Cine París amb el suport actiu de l'Ajuntament de Solsona i el Consell Comarcal.

Quan 20/06/2025
de a
On Cine París (ctra. de Torà, 19)
Telèfon de contacte 973483234
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners