Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / XERRADA-DEBAT: "El preu real de la meva roba"

XERRADA-DEBAT: "El preu real de la meva roba"

El flamant projecte solsoní Reviu la Roba organitza una xerrada-debat sobre l'impacte de la indústria tèxtil a càrrec de Berga Garriga, dedicada a la sensibilització ambiental a través de la iniciativa nascuda a l'Alt Penedès Arrels Voladores.

Berga Garriga, membre del projecte d'educació ambiental de l'Alt Penedès Arrels Voladores, pronuncia una xerrada titulada "El preu real de la meva roba" el proper 20 de maig a les 17 h a la biblioteca Carles Morató. En un acte organitzat pel col·lectiu Reviu la Roba, es vol incitar a la reflexió sobre el procés de producció de la roba que portem i el seu impacte social i mediambiental, i propugnar el decreixement i la consciència ecològica.

Reviu la Roba és un nou projecte col·laboratiu i sense ànim de lucre solsoní que té com a objectiu normalitzar l'intercanvi de roba de segona mà. Col·labora en la primera xerrada-debat l'Ajuntament de Solsona.

 

Quan 20/05/2023
de a
On saló de les Homilies d'Organyà (biblioteca Carles Morató)
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners