XERRADA: "L'arbrat urbà de Solsona. Una nova mirada cap a una gestió més respectuosa i sostenible"
Per què no es poda els arbres més sovint? No és perillós deixar-los créixer? Com afecta la seguretat i la neteja? Són dubtes habituals entre la població als qual l'Ajuntament vol donar resposta amb la xerrada "L'arbrat urbà de Solsona. Una nova mirada cap a una gestió més respectuosa i sostenible". Anirà a càrrec d’Anna Terricabras Genís, paisatgista, enginyera agrícola i assessora per a la gestió del verd urbà. La cita serà dijous vinent, 12 de juny, a les 11 h i a les 19 h a la sala cultural del consistori.
Aquesta és la quarta sessió informativa que organitza l’Ajuntament des del 2017 per explicar el model de gestió de l’arbrat respectuós i sostenible pel qual s’aposta a Solsona. El 2016 les podes intensives van començar a substituir-se per nous criteris d’esporga, basats en valoracions tècniques i ambientals.
La voluntat d’aquesta convocatòria, per al regidor de l’àrea, Ramon Montaner, és explicar novament “de manera clara i entenedora” com es gestiona el verd urbà de Solsona, recollir inquietuds i aclarir dubtes “en un espai de diàleg i comprensió entre l’Ajuntament i el veïnat”.
| Quan |
12/06/2025 de a |
|---|---|
| On | Sala cultural de l'ajuntament |
| Nom de contacte | montaner@ajsolsona.cat |
| Telèfon de contacte | 973480050 (ext. 109) |