Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / XERRADA: "L'arbrat urbà de Solsona. Una nova mirada cap a una gestió més respectuosa i sostenible"

XERRADA: "L'arbrat urbà de Solsona. Una nova mirada cap a una gestió més respectuosa i sostenible"

Les regidories de Medi Ambient i Parcs i Jardins de Solsona convoquen la ciutadania a una doble xerrada sobre la gestió de l’arbrat urbà al municipi. S'hi explicarà els criteris de poda que s'apliquen a la ciutat.

Per què no es poda els arbres més sovint? No és perillós deixar-los créixer? Com afecta la seguretat i la neteja? Són dubtes habituals entre la població als qual l'Ajuntament vol donar resposta amb la xerrada "L'arbrat urbà de Solsona. Una nova mirada cap a una gestió més respectuosa i sostenible". Anirà a càrrec d’Anna Terricabras Genís, paisatgista, enginyera agrícola i assessora per a la gestió del verd urbà. La cita serà dijous vinent, 12 de juny, a les 11 h i a les 19 h a la sala cultural del consistori.   

Aquesta és la quarta sessió informativa que organitza l’Ajuntament des del 2017 per explicar el model de gestió de l’arbrat respectuós i sostenible pel qual s’aposta a Solsona. El 2016 les podes intensives van començar a substituir-se per nous criteris d’esporga, basats en valoracions tècniques i ambientals.

La voluntat d’aquesta convocatòria, per al regidor de l’àrea, Ramon Montaner, és explicar novament “de manera clara i entenedora” com es gestiona el verd urbà de Solsona, recollir inquietuds i aclarir dubtes “en un espai de diàleg i comprensió entre l’Ajuntament i el veïnat”.

Quan 12/06/2025
de a
On Sala cultural de l'ajuntament
Nom de contacte
Telèfon de contacte 973480050 (ext. 109)
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners