Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / XERRADA: "Set de ciència"

XERRADA: "Set de ciència"

El col·lectiu solsoní Solsciència organitza la tercera edició del cicle de xerrades divulgatives "Set de ciència" per apropar a la població projectes i estudis de científics i científiques de casa. Es faran durant dos divendres al pub Sputnik.

Els divendres 6 i 13 de març a les 19.30 h el pub Sputnik acull dues noves propostes del cicle de xerrades "Set de ciència", organitzat pel col·lectiu Solsciència. És una iniciativa oberta a tots els públics per apropar-los la tasca científica de persones de Solsona en un format distès. Enguany s'hi tractaran temes tan variats com la medicina, l'arquitectura, els incendis forestals o la biotecnologia.

La primera sessió, el divendres 6, tindrà la participació de Clàudia Gangolells Torra, centrada en medicina femenina; Mireia Massana Serra, que parlarà de química, i Genís Cardona Torradeflot, expert en òptica i miopia. 

Aquestes conferències són una iniciativa de Solsciència, una entitat formada per científiques solsonines nascuda de la voluntat de fer divulgació científica per a tots els públics de la ciutat, tot donant a conèixer el talent local i creant referents, especialment femenins. 

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Quan 06/03/2026
de a
On Pub Sputnik (c. de Sant Agustí, 18)
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners