Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / XXVII Festival d'orgues de Ponent i del Pirineu amb concert d'Eudald Dantí

XXVII Festival d'orgues de Ponent i del Pirineu amb concert d'Eudald Dantí

L'organista Eudald Dantí Roura ofereix a la catedral de Solsona un concert amb obres de J. S. Bach, J. L. Krebs, Narcís Casanoves, Carle Baguer, entre d'altres, dins el Festival d'orgues de Ponent i del Pirineu. L'entrada és lliure.

La catedral de Solsona acull el diumenge 14 de setembre el segon concert del 27è Festival d'orgues de Ponent i del Pirineu. L'organista Eudald Dantí Roura hi interpretarà obres de J. S. Bach, J. L. Krebs, N. Casanoves, C. Baguer, C. H. Rinck, J. Freixenet i G. Merkel. Serà a les 19 h.

Eudald Dantí és membre fundador de l'Ensemble Thelxinoe, especialitzat en la música instriumental i vocal dels segles XVI i XVII, codirector de l'Acadèmia Internacional d'Orgue de l'Institut Català de l'Orgue Històric, codirector de l'Institut Espanyol de l'Orgue Històric, professor d'orgue i coordinador de la Diplomatura de Música Sacra de la Facultat Antoni Gaudí, entre d'altres. 

Amb un total de 17 concerts en 15 poblacions diferents, el Festival d'orgues té l'objectiu de promocionar aquest instrument, fomentar-ne el seu ús i fer divulgació musical de les composicions pensades i escrites per orgue en companyia de veus i d'altres instruments tant de corda com de vent. L'organita l'Associació Amics de l'Orgue de les Comarques de Lleida.

 

Quan 14/09/2025
de a
On Catedral de Santa Maria
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners