Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / EXPOSICIÓ: "La llar de les absències"

EXPOSICIÓ: "La llar de les absències"

El palau episcopal de Solsona acull durant el mes d’octubre «La llar de les absències», una exposició de Càritas que convida a reflexionar sobre les formes de pobresa i desigualtat que sovint queden ocultes darrere d’una vida aparentment normal. S'inaugura el 30 de setembre amb una conferència a càrrec del periodista i activista social David Fernàndez.

La instal·lació "La llar de les absències" recrea una llar per posar el focus en allò que pot faltar en la vida quotidiana de moltes persones i que pot limitar-ne l’accés a drets i oportunitats. L'organitza  Càritas durant tot l'octubre a la sala dels Sants Màrtirs en el marc de la seva nova campanya "Enderroquem murs". 

L’habitatge, l’energia, l’alimentació, la cultura, la tecnologia o les oportunitats, però també la soledat i la sobrecàrrega de les cures, són algunes de les realitats que aborda aquesta exposició. Impulsada per Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS), planteja una mirada àmplia sobre la pobresa, més enllà de la manca d’ingressos.

La inauguració serà dimecres 30 de setembre a les 19 h, al vestíbul del palau episcopal. L'acte consistirà en una conferència del periodista i activista social David Fernàndez, que parlarà sobre "Les desigualtats com a fractura social". A continuació, actuaran Montse Riu i Anna Camps i es farà una visita a la mostra.

"La llar de les absències" es pot visitar durant tot el mes d’octubre els dissabtes de 16 a 19.30 h i els diumenges d’11 a 14 h. També es poden concertar altres horaris a través de l’adreça caritas.enderroquemmurs@gmail.com.

Quan a
On Sala dels Sants Màrtirs del palau episcopal (pl. del Palau Episcopal, 1)
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners