PÒDCAST 'LLEGIR': Artur Blasco i Pol Estrada
El pòdcast Llegir, conduït pels solsonins Uriol Gilibets i Eduard Gener, inicia nova temporada amb un programa en directe que reunirà dues generacions i dues trajectòries vinculades a la cultura popular i la literatura: Artur Blasco i Pol Estrada.
Blasco, de 92 anys, és músic i divulgador del cançoner popular del Pirineu català i fundador de la Trobada amb els Acordionistes del Pirineu d’Arsèguel, una de les cites de referència de la música tradicional pirinenca. La seva trajectòria i el seu coneixement de la cultura popular centraran bona part de la conversa, que també inclourà música i acordió.
L’altre convidat serà Pol Estrada, escriptor català de 27 anys, que l’any 2025 va publicar el recull de contes Els arbres no s’ho mereixen (Ela Geminada). La seva incorporació al programa permetrà abordar també la creació literària contemporània i la trajectòria dels nous autors.
El programa es farà en directe divendres 2 d’octubre, a les 19 h, al pub Sputnik de Solsona. Les entrades es poden adquirir aquí al preu de 10 euros, mentre que l’accés és gratuït per als mecenes de Llegir.