Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / Tarda de ball

Tarda de ball

Stresband, Lucky Luck, Duo Caramelo, Crystal, Marc Anglarill, Alba Marbà, Elisabeth Majoral i Joan Vilandeny són alguns dels músics i formacions de la nova temporada de tardes de ball del casal cívic.

El Consell de la Gent Gran de Solsona organitza una nova temporada de tardes de ball al casal cívic i comunitari Xavier Jounou, amb una programació ampliada que inclou 32 actuacions fins al 25 d’abril. Les sessions, que habitualment tenen lloc cada diumenge i incorporen algunes dates festives especials, comencen a les 19 h. 

La programació, que es pot consultar aquí, presenta músics i formacions coneguts pel públic solsoní, com Stresband, Lucky Luck, Duo Caramelo, Crystal, Marc Anglarill, Alba Marbà, Elisabeth Majoral i Joan Vilandeny, entre d’altres. Les actuacions ofereixen repertoris pensats per ballar i mantenen aquesta proposta com un espai de trobada i lleure per a la gent gran i tots els públics.

L’entrada té un preu de 5 euros, que cal abonar en efectiu. Hi col·laboren Gràfiques Muval, la regidoria de Drets Socials de l’Ajuntament de Solsona i el Casal Cívic Xavier Jounou.

Quan 15/11/2026
de a
On Casal cívic i comunitari Xavier Jounou
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners