Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Esdeveniments / XERRADA PER A FAMÍLIES: "El cervell dels preadolescents i adolescents", a càrrec de David Bueno

XERRADA PER A FAMÍLIES: "El cervell dels preadolescents i adolescents", a càrrec de David Bueno

L'expert en genètica i neurociència i divulgador científic David Bueno torna Solsona per parlar del cervell dels preadolescents i adolescents. Ho fa el 8 de maig en el marc del cicle de xerrades per a famílies "Tres en ratlla", organitzat per les AFA de primària de la ciutat amb la col·laboració de l'Ajuntament.

El cicle de xerrades per a famílies "Tres en ratlla" tanca el curs amb una sessió sobre el cervell dels preadolescents i adolescents a càrrec del divulgador científic David Bueno, doctor en biologia, professor de genètica biomèdica, evolutiva i del desenvolupament i expert en neuroeducació. Es durà a terme el dijous 8 de maig a les 19 h a l'auditori de la sala polivalent de Solsona. 

És la tercera i darrera convocatòria del cicle "Tres en ratlla", una iniciativa conjunta de les tres AFA de primària de Solsona per oferir una proposta educativa a totes les famílies amb infants d'aquesta etapa. Amb la programació d'aquest curs, que té la col·laboració de l'Ajuntament de Solsona, es vol posar èmfasi en la importància de l'educació i el suport emocional i fomentar el treball en xarxa entre les famílies i la comunitat educativa. 

 

Quan 08/05/2025
de a
On Auditori de la sala polivalent
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Banners