Francesc Grau i Marc Vilà, guanyadors dels concursos de la Setmana de la Gent Gran de Solsona
L’alcalde lliura els premis, consistents en dues entrades per a visites teatralitzades
Amb una imatge de la caminada publicada al compte de @sisqgrau a Instagram, Francesc Grau ha estat el guanyador del concurs de la Setmana de la Gent Gran de Solsona a aquesta xarxa social. La seva foto va ser la més votada a les xarxes d’entre les cinc finalistes amb 118 likes. Ahir a la tarda l’alcalde, David Rodríguez, va lliurar-li el premi a la sala de plens. En el mateix acte es va sortejar un altre premi entre tots els encertants del concurs de fotos antigues “Remenant calaixos” i va sortir-ne escollit Marc Vilà, un solsoní de 12 anys.
Francesc Grau, aficionat a Instagram, va ser l’autor, de fet, de tres de les cinc imatges finalistes al concurs. D’altra banda, Lourdes Villaró, en representació del Consell de la Gent Gran, va ser l’encarregada d’exercir de mà innocent en el sorteig del concurs en què calia endevinar la ubicació actual de diversos indrets de Solsona reflectits en fotos antigues exposades durant la Setmana de la Gent Gran. La butlleta de Marc Vilà va ser l’afortunada entre la de les 11 persones que havien encertat tots els enigmes. Va recollir-ne el premi el seu pare, Jordi Vilà. Tant Grau com Vilà han rebut dues entrades per a la visita teatralitzada a l’Hospital d’en Llobera i al Pou de Gel.
El concurs “Remenant calaixos”, obert a tota la ciutadania, va ser una novetat d’enguany durant la Setmana de la Gent Gran, idea que va sorgir del Consell de la Gent Gran per dinamitzar l’exposició de treballs que s’instal•la durant tota la setmana al Casal Cívic.