Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Notícies / L’Ajuntament de Solsona obre la convocatòria anual de monitors per a les piscines tot i la incertesa

L’Ajuntament de Solsona obre la convocatòria anual de monitors per a les piscines tot i la incertesa

El consistori aclareix que la contractació s’acabarà materialitzant si les autoritats sanitàries permeten la programació d’activitats a l’estiu

Aquest divendres l’Ajuntament de Solsona ha obert la convocatòria d’una borsa de treball de monitors per a les activitats d’estiu de les piscines municipals. Malgrat la incertesa sobre la tornada a la normalitat després de l’emergència sanitària, que fa que encara no es pugui saber del cert si es podran programar activitats, cal preveure la disposició d’una borsa de personal. 

Qui vulgui participar en el procés selectiu, que es fa mitjançant concurs, té temps de presentar la sol·licitud fins al 15 de maig, prioritàriament per via telemàtica. A l’apartat d’ofertes d’ocupació d'aquest web, juntament amb les bases de la convocatòria, es pot descarregar un manual per tramitar el certificat digital.

El contracte, la durada del qual dependrà del volum d’infants inscrits, serà per una dedicació parcial de 21 hores la setmana repartides els matins de dilluns a divendres amb un sou brut mensual de 895,47 euros. Els monitors i monitores han de fer-se càrrec del grup assignat i executar les activitats fixades per la persona responsable de coordinació, entre altres tasques. 

Per aspirar a aquesta oferta cal ser major d’edat i tenir el títol de graduat en ESO o equivalent. Es valorarà l’experiència professional com a monitor/a de lleure o esportiu/iva els darrers cinc anys i titulacions vinculades a aquest lloc de treball. 

Inicialment es preveu que les activitats de les piscines municipals de Solsona comencin el 29 de juny. De totes maneres, l’Ajuntament aclareix que la contractació s’acabarà materialitzant en funció de l’evolució de l’estat d’alarma i si les autoritats sanitàries permeten la programació d’oferta de lleure d’aquest tipus a l’estiu.

Banners