L’Ajuntament solsoní treu a concurs una plaça de tècnic/a d’Administració General per a Secretaria
L’Ajuntament de Solsona ha tret a concurs una plaça de tècnic/a d’Administració General (TAG) per a l’àrea de Secretaria amb caràcter de funcionari interí. L’objectiu principal d’aquest lloc de treball és el de donar suport a la secretària municipal en la implementació de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic, en vigor des del març passat, i en matèria de protecció de dades.
Les persones aspirants a aquesta plaça han de tenir la llicenciatura en Dret o el títol de grau corresponent i el nivell de suficiència de català (C1). El tribunal qualificador estarà constituït per la cap de l’àrea de Secretaria, un membre del cos del personal tècnic de la corporació, tècnics especialistes del Consell Comarcal i d’una altra administració i un membre designat per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.
El termini de presentació de sol·licituds per prendre part en el procés selectiu finalitzarà el dia 25 d’aquest mes. Les bases de la convocatòria i la documentació necessària es poden consultar en el subapartat d’ofertes d’ocupació d'aquest web: https://www.ajsolsona.cat/ajuntament/ofertes-d2019ocupacio/convocatoria-duna-placa-de-tecnic-a-dadministracio-general-tag.
Aquesta plaça ha de reforçar l’àrea de Secretaria del consistori solsoní, que actualment només disposa d’una tècnica, mentre no hi hagi un secretari o secretària habilitat nacional, ja que l’entrada en vigor de la nova llei de contractes ha augmentat el volum de feina.