Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Notícies / La nova campanya “Jo compro a Solsona” repartirà 36.000 euros en premis aquest desembre

La nova campanya “Jo compro a Solsona” repartirà 36.000 euros en premis aquest desembre

Per cada compra o consumició als 67 establiments adherits es rebrà una butlleta que s’haurà de validar en línia o a l’OAC

Aquest dimecres, primer de desembre, la regidoria de Desenvolupament Local engega la nova campanya “Jo compro a Solsona”, que repartirà 36.000 euros en premis fins al dia 26 d’aquest mateix mes. La nova acció, que té per objectiu estimular la compra al comerç local durant la campanya de Nadal, és més senzilla que la de la primavera passada i no requereix adquirir vals per part dels consumidors.

Per participar-hi només cal comprar o consumir en algun dels 67 establiments adherits –la llista es pot consultar al web www.jocomproasolsona.cat– entre l’1 i el 15 de desembre. Amb cada compra, l’establiment lliurarà una butlleta, independentment de l’import, amb un codi que s’haurà d’entrar al validador del web de la campanya per comprovar si té premi. Qui no tingui accés a Internet podrà validar la butlleta a l’OAC de l’ajuntament. 

O premi directe o sorteig

En cas que hi hagi sort, es rebrà un correu electrònic en forma de vals de compra, que poden ser de 20 o 50 euros. Amb aquesta modalitat, es repartiran 850 premis de 20 euros i 150 de 50 euros. Si, per contra, la butlleta no és premiada, les persones empadronades a Solsona entraran en el sorteig de vint premis en vals de compra pel valor de 500 euros i un de 1.000 euros. Aquests vals es podran bescanviar en els establiments adherits fins al 26 de desembre. El sorteig es realitzarà en directe a través del compte de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona a Instagram (@adlsolcar) el 16 de desembre a les quatre de la tarda.

El regidor de Desenvolupament Local, Ramon Montaner, admet que la primera campanya “Jo compro a Solsona” no va donar els resultats previstos. Per això aquesta vegada se n’ha simplificat el funcionament. “Continuem potenciant el comerç i la restauració a través dels seus clients, que és la manera que entenem que dinamitza aquests sectors, tot contribuint a estimular el consum local i a fidelitzar qui ja té el costum”, assenyala. Després de la crisi generada per la pandèmia, “aquest tipus de subvencions vol contribuir a ajudar a fixar la riquesa al territori i afavorir-ne el seu desenvolupament econòmic i social”.

Entre la setantena d’establiments que s’han afegit a la campanya, hi ha botigues de moda i complements, sabateries, joies i bijuteria, articles per a la llar, merceries, establiments d’alimentació i begudes, d’electrodomèstics, ferreteries, papereries, establiments de fotografia, d’esports i puericultura, així com bars i restaurants, entre d’altres.

Banners