Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eines personals

Ajuntament de Solsona
Sou a: Inici / La Ciutat / Notícies / Lleuger repunt dels contagis al Solsonès amb 24 positius en una setmana

Lleuger repunt dels contagis al Solsonès amb 24 positius en una setmana

Avui s’obren al web noves cites per vaccinar-se al Centre Sanitari

La cinquena onada de la pandèmia manté Solsona i el Solsonès dins les zones amb pitjors indicadors. La setmana passada es van registrar 24 nous positius al Centre Sanitari, una xifra lleugerament superior a la de la setmana anterior. Aquest resultats coincideixen amb la represa de tests entre contactes estrets. Es van realitzar un total de 181 proves PCR i 24 TAR.  

No obstant això, s’ha produït un notable increment de l’índex de risc de rebrot, que al Solsonès s’ha doblat fins als 519,49 punts, i a Solsona s’ha disparat un 222% fins a situar-se en els 728,97 punts. Així mateix, la taxa de reproducció és de 2,07 a Solsona, una dada que evidencia el creixement de l’epidèmia.

Campanya intensiva de vaccinació

El millor escut davant la cinquena onada és la vaccinació. Aquesta setmana, des d’avui, ja es pot tornar a demanar cita per vacunar-se al Centre Sanitari del Solsonès a través del web https://vacunacovid.catsalut.gencat.cat/. En aquests moments la comarca té el 61,07% de la població amb la pauta completa i el 65,82% amb la primera dosi, i es preveu programar la setmana vinent una campanya intensiva de vaccinació. Les properes hores se’n donaran més detalls.

arxivat sota: Salut, COVID-19

Banners