Treballem per Solsona
Marc Barbens i Casals
Nascut el 1991, viu a Solsona des de petit. Va estudiar Ciències Polítiques a la Universitat de Barcelona (UB). Professionalment, exerceix de tècnic de contractació. Durant el període 2019-2022, va formar part del govern de la Diputació de Lleida com a responsable de les relacions amb el món local. També ha estat vinculat al sector ramader.
En la dimensió política, Marc Barbens és regidor de l’Ajuntament de Solsona des del 2015 i va ser portaveu del seu grup al Consell Comarcal durant el mandat 2015-2019. Actualment, no milita a cap partit polític. És portaveu de Treballem per Solsona des dels comicis municipals del 2023.
En el vessant associatiu, Barbens és soci d’Òmnium Cultural i va formar part de la junta comarcal del Solsonès. És soci de Fènix, associació d’ajut i suport contra el càncer, i del Sol del Solsonès i està implicat en el projecte Somriu a la vida. Amant del patrimoni geganter, també és soci de l’Agrupació de Geganters i de la Colla Gegantera del Carnaval. Ha col·laborat amb diversos programes a l’emissora Solsona FM. Va participar de la refundació de Joventut Solsonina com a portaveu. En l’àmbit esportiu va estar vinculat al CE Arrels i al CF Solsona i és soci de la Penya Barcelonista Solsona i Comarca. Durant la seva etapa universitària, va prendre part activa de la Federació Nacional d'Estudiants de Catalunya (FNEC).
Contacte:
barbens@ajsolsona.cat
A Twitter:
@marcbarbens
Retribucions i indemnitzacions
Isabel Pérez i Martínez
Va néixer el 1977 a Galícia, per motius circumstancials, tot i que ha viscut sempre a Solsona. És mare de dos nens bessons. Llicenciada en Dret, exerceix com a procuradora dels tribunals del partit judicial de Solsona i forma part de la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Lleida.
En l'àmbit polític, va entrar a l'Ajuntament de Solsona a com a regidora independent l’any 2015 i va ser portaveu de grup al Consell Comarcal durant el mateix mandat. S'ha mantingut en el segon lloc de candidatura en els comicis municipals de 2023, en aquesta ocasió, com a membre de Treballem per Solsona.
En el seu temps lliure, li agrada fer rutes per la muntanya i vies ferrades amb la família i els amics.
Contacte:
perez@ajsolsona.cat
Retribucions i indemnitzacions
Jordi Sendarrubias i Martínez
Va néixer el 1983 a Solsona. És tècnic superior en Instal·lacions Electrotècniques i treballa a Cardener Distribució Elèctrica des de 2010.
Ha entrat a l'Ajuntament de Solsona com a regidor de Treballem per Solsona arran de les eleccions municipals del 2023. Molt vinculat al món de l’esport en general, fa vuit anys que és el president de la Penya Barcelonista Solsona i Comarca. També és vicepresident de la Federació de Penyes Barcelonistes de Ponent Nord i Andorra i soci de l’Associació de Festes del Carnaval.
Ocupa el temps lliure viatjant i gaudint de la natura, la cultura i la gastronomia.
Contacte:
sendarrubias@ajsolsona.cat